top of page

איך נמשכת השרשרת

פרוייקט השטיח שהתחלנו בהתנדבות, כדי לקשט חדר של נערות מתבגרות הצליח לגעת בהמון לבבות הרבה לפני שחשבנו על זה, נטע, נועה בקר,  ליאת בנטוב ואני, וההיענות נגעה לליבינו מאוד.

השטיח נולד במקור כחלק מפרוייקט סיום קורס הום סטיילינג למעצבות פנים של ביה"ס סקולה בהנחייתה של מירי בלבול, מקימת ומנהלת בית הספר לעיצוב סקולה ובמרכזו עיצוב מחדש של חדרי הוסטל לנערות באווירת ארצות שונות, השטיח המקורי שסרגנו  יועד לחדר שעוצב בסגנון רומני, ונסרג בצבעי אדום, לבן, ומעט ירוק. נועה פז ורונית פלטי מעצבות את אחד מחדרי ההוסטל ומעוניינות שיהיה בחדר גם שטיח. בעקבות הפניות הרבות לסרוג את השטיח, החלטנו להרחיב את המעגל, ולהגיע לעוד בנות שמעוניינות ויכולות לתרום מזמנן, כשרונן, ומעט מהחוטים שברשותן.

המשתתפות בפרוייקט יקבלו את הדוגמה לסריגת השטיח ביום הסריגה העולמי במרחב הציבורי, שיתקיים בשבוע הבא ביום שלישי ה23/6 בפארק הירקון בין השעות 11:00-19:00 (מול הלונה פארק, בדיוק מאחורי תחנת פז, יש שם חניה ענקית)

כל שטיח ייסרג על ידי שלוש או ארבע בנות חרוצות, שמתגוררות בקרבה יחסית אחת אל השניה,כל אחת תסרוג בין 7-10 שורות מהשטיח, ואז תעביר אותה לבאה ברשימה, וכך, שלוש או ארבע בנות ישלימו שטיח אחד.

בינתיים, אנחנו מוצאות את עצמינו עוברות על הדוגמה, בודקות שהיא מדוייקת וברורה ומתאימות צבעים

פעם ככה


ופעם ככה

וגם ככה


(כנראה שאת שילוב הצבעים הנוכחי, אני כבר לא אפרום, בכל מקרה, נמשיך לעדכן אתכם בהמשך)


ואם אחרי הכל, אתן בעלות ידע בסריגה ועדיין רוצות להצטרף ולהתנדב לסרוג את השטיח,


אתן מוזמנות לשלוח מייל אל sorgotbazman@gmail.com ונכניס אתכן בשמחה לרשימה*וגם אם לא תצליחו להגיע ליום הסריגה ואתן מאוד רוצות לקחת חלק בפרוייקט נשתף אתכן.

יום הסריגה העולמי במרחב הציבורי, פרטים נוספים בבלוג של אלונה ארובס

אפשר לדלג על מוזיקה, פשוט גיליתי, שאם אני מדלגת עליה אז המחשבות מתרוקנות מהצבעים

עופרה פוקס, שרה ״באי קטן״ שמתי כספי הלחין, ורוני ידידיה, בתכנית שלו אספרסו השמיע הבוקר


תקשיבו, זה כל כך יפה….

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Keiz_7efUmw]

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page